מדיניות החזרים כספיים והחזרות

מדיניות ביטולים והחזרת מוצרים

זכויות ביטול, החזרת מוצרים ותנאים

מדיניות ביטולים והחזרות מוצרים

7.1. מדיניות הביטול (למעט מוצרים המוחרגים על ידי משרד הבריאות), כפופה להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 והתקנות שתוקנו מכוחו ("דיני הגנת הצרכן") ואין באמור בסעיף שלהלן לגרוע ממנו.

7.2 ביטול עסקה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981.

7.3. מטרת הוראות מדיניות זו להציג את התנאים לביטול עסקאות רכישה של מוצרים אשר נרכשו אך ורק באתר האינטרנט של החברה וכן את אופן החזרת המוצרים שנרכשו.

7.4. בהחזרת מוצרים, כמו ביתר פעילותה, דואגת החברה לפעול בהתאם להוראות הדין, לרבות דיני הגנת הצרכן ונהלי משרד הבריאות.

7.5. ביטול עסקה

7.5.1. משתמש שבחר לרכוש מוצר (להלן: "הרוכש") באתר מחויב לבדוק את המוצר שרכש מיד עם קבלתו.

7.5.2. הרוכש יהיה רשאי להחליף או להחזיר מוצר בהתאם להוראות מדיניות החזרת המוצרים הזו, חוק הגנת הצרכן, התשמ"א- 1981 (להלן: "החוק") ונהלי משרד הבריאות.

7.5.3. למען הסר ספק, לא תתאפשר החזרת המוצרים שהחוק ונהלים שונים של משרד הבריאות אוסרים על החזרתם: טובין פסידים, תרופות, תוספי תזונה (המהווים תכשיר כהגדרתו בפקודת הרוקחים [נוסח חדש] תשמ"א-1981), ציוד רפואי מתכלה, טובין שיוצרו בהתאמה אישית ובמיוחד עבור הצרכן בעקבות העסקה, מלבד במקרים של טעות במשלוח או תנאי הובלה לקויים.

7.5.4. בהתאם לחוק, זכות הביטול תעמוד לרוכש למשך 14 ימים, החל מיום עשיית העסקה ועד 14 ימים מיום קבלת המוצר או מיום קבלת אישור בכתב על ביצוע העסקה ותנאיה, לפי המאוחר.

7.5.5 על אף האמור, אנשים עם מוגבלויות, אזרחים ותיקים, שגילם 65 ומעלה ועולים חדשים רשאים לבטל עסקת מכר מרחוק (עסקה שנעשית ללא נוכחות משותפת של שני הצדדים לעסקה) תוך 4 חודשים מיום עשיית העסקה, קבלת הנכס או המסמך המסכם את פרטי העסקה. אפשרות זו תינתן ללקוח רק אם ההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין העסק ללקוח בטלפון או בצ'אט (דוא"ל אינו נחשב "שיחה"). אזרחים ותיקים המבקשים לבטל עסקה יידרשו להציג תעודה רשמית (כגון תעודת זהות או דרכון) המעידים על גילו.

7.5.6. רוכש המבקש לממש זכות זו, נדרש להודיע לחברה על ביטול העסקה של רכישת המוצר ובה ימסור את הפרטים הבאים: שמו המלא, מס' תעודת הזהות, שם המוצר, תאריך הרכישה, אמצעי התקשרות עימו וכן (להלן: "הודעת ביטול").

7.5.7. הרוכש יעביר את הודעת הביטול:

  • (א) בעל פה, בשיחת טלפון לשירות הלקוחות למספר 0546963056
  • (ב) באמצעות דף "צור קשר" באתר
  • (ג) באמצעות דוא"ל smadar3age@gmail.com

7.5.8. בביטול עסקה עקב פגם, אי התאמה במוצר שסופק למוצר שהוזמן, איחור באספקה או כל הפרה אחרת מצד החברה באספקת המוצר, תחזיר החברה בתוך 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם על ידי הרוכש, תבטל את החיוב בשל העסקה, תמסור עותק מהודעת ביטול החיוב ולא תגבה מהרוכש סכום נוסף.

7.5.9. במקרה של ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה במוצר תחזיר החברה בתוך 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם, ככל ששולם, תזכה את הרוכש בשל העסקה, תמסור עותק מהודעת ביטול החיוב ולא תגבה מהרוכש סכום כלשהו, למעט דמי ביטול בסך 5% מערך העסקה או 100 ₪, לפי הנמוך מבניהם.

7.5.10 הרוכש מתחייב להחזיר את ההזמנה שמעוניין לבטל עד 10 ימי עסקים.

7.5.11. החברה שומרת לעצמה את הזכות לתבוע את הרוכש אם הוחזר המוצר בהתאם לסעיף 7, כשהוא לא תקין, לא שלם או לאחר שנפגם.

7.6. אופן החזרת התמורה

7.6.1 החזרת התמורה ששולמה עבור המוצר במקרה של ביטול עסקה תהיה בהתאם להוראות החוק.

7.6.1.2. החזרת התמורה תיעשה בכרטיס אשראי בלבד.

7.7. מועד החזרת התשלום יהיה בכפוף להוראות חוק הגנת הצרכן, כלומר במועד ביטול העסקה, ככל שניתן או במועד הקרוב ביותר לכך ולא מאוחר מ-14 ימי עסקים ממועד הביטול.

7.8. החזרות יש לתאם ולשלוח לכתובתינו: אבא חושי 12, חיפה עם שליח או מסירה אישית בלבד.

7.8.1. במקרה של החזרת המוצר, יש לפנות תחילה למוקד שירות הלקוחות, לתיאום ההחזרה: טל' 0546963056 או בדוא"ל smadar3age@gmail.com

7.8.1.2 העברה אישית או ע"י שליח לכתובת: אבא חושי 12, חיפה (שעות פעילות: בימים א-ה בין השעות 10:00-19:00, בימי ו' וערבי חג 09:00-13:00.)

תקנון זה עודכן לאחרונה ביום: 11.12.2025